Avatar billede Alfred Juniormester
17. september 2019 - 20:26 Der er 8 kommentarer

Hovedtelefoner

Hej vil gerne høre om man kan få nogle gode trådløse earbuds eller over øre høretelefoner til under 1000 kroner jeg skal bruge dem til ar høre musik og podcasts podcast på, de må gerne være små da jeg skal cykle med dem på
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. september 2019 - 20:48 #1
Jeg har fundet et udvalg her:

https://www.mytrendyphone.dk/shop/bluetooth-headset-168911s1.html

Jeg må indrømme, at jeg så at sige ingen forstand har på disse ting, men jeg håber at det alligevel kan være en hjælp :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
18. september 2019 - 02:48 #3
# 2 en tanke.
Specifikationer:
-Ideel til fitness, vandreture, cykling, jogging osv.
Ja det høres flott ut det er vel derfor du kjøper dem.
- Ultra lette (ca. 60 g.)          Helt klart en stor fordel at dem er lette
- Vand resistent.
Ja noe må man reklamere med så klart hvor meget betyr dette egentlig?
Man driv jo ikke i svømmebasseng hver dag. Men i utsatte strøk med regn er det jo smart.
- Trådløs rækkevidde: Op til 10 meter.
Dette er standart for alle sett uansett pris, billige eller dyre til flere hundre kroner ja tusind også og det holder fint. Noen bruke 3 eller 4 timer for lading det variere..
- Indbygget mikrofon til håndfri opkald.
Dette er jo fint og ha da, har det selv men brukes lite under trening.
- Indbygget genopladeligt batteri.
Utrolig uten batteri ville dem nok ikke virke, men med en kabel så er det flotte høytalere fra telefonen din og vil holde i årevis uten noen problemer.
Så trives man med kabel er det jo ok. Hadde jo vert fint uten Kabel da.
- Opladningstid: 2-3 timer.
Ja det er også allmindelig i dag selv for dem aller billigste.
- Musik spilletid: 5-6 timer.
Imponerende?    Om 5 måneder kan du kaste dem i søpla da er Batteritiden Max 1 time dem reduseres over tid ser du.
Jeg har et sett selv der var der 11 timer spilletid da dem var nye etter 5 måneder da var det reduser til Max 2 timer Batteri reduseres veldig over tid men nå bruker jeg dem på Computeren MED KABEL.
- Opladningskabel medfølger.        Ja det skulle da bare mangle.

Og mitt svar vil du kjøpe dette settet ALDRI I VERDEN SØPPEL SORRY.

Jeg bruker selv et sett i dag 30 timer spilletid – 2 til 3 timer opplading – utskifts bare Batteri – kan skifte øreklokker også om jeg vil slites etter bruk  har brukt dem 1 år nå ja Batteriet reduseres også her hos meg  da kjøper man bare et nytt og skifter ut det gamle men lykke til da tenk deg godt om før du kjøper. Der er en jungel der ute på nettet.
Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
18. september 2019 - 16:23 #4
Alfred ikke for å skremme deg med det jeg skrev i tråden din.      Jeg nevnte et handsett i min post med 11 timers spilletid, hadde ikke bedre vett det kosta 24 US jeg elsker dette, lyd helt fantastisk ja på alle måter utrolig behagelig og bruke på nettopp det du også treng dem.

1 års Garanti gjeller ikke Batteriet så klart har ingen ting å utsette på dette i hele tatt.

Men det til tross ingen ting er bedre en svakeste led i produktet du kjøper    noter deg dette her Batteriet.

Ville sjekke i dag at det jeg skrev var rett. Ladet opp handsettet i dag  fulladet også ca 3 timer, nydelig musikk kjempe men Sorry spilletid nå er bare 1 1/2 time og produktet er kun 5 mdr Gammalt. Det som er merkelig du kan skifte Batter i telefon men yterst få kan du skifte Batteri i.
Nå er jeg allikevel ikke skuffet jeg satte til kabel og bruker den på computeren så den kom til sin nytte.
Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. september 2019 - 17:46 #5
Avatar billede 220661 Ekspert
18. september 2019 - 17:59 #6
Ah ok Disse er ikke earbuds eller over øre, så det er måske ikke relevant?
Avatar billede Alfred Juniormester
18. september 2019 - 22:01 #7
Avatar billede 450025 Ekspert
19. september 2019 - 07:31 #8
Hei Alfred Gratulere med ditt valg om du kjøper ingen rimelig sak dette men under 1000 lappen, hadde god kritikk anbefaling også ikke min stil men behøves jo ikke være det heller.
Der står lite om Batteri det er topp nå 12 timer men hva på sikt kan det byttes hvis ja ok et godt kjøp da,    hvis nei ja  vel da er det bare å røske opp med en 1000 lap til og kanskje et annet valg man lære med tiden vet du..
Arne.