Avatar billede Marlov Juniormester
19. september 2019 - 10:16 Der er 2 kommentarer

Kan ikke opdateret Excel via SQL server

Hej Eksperter,
Jeg har et problem med en terminal server bruger som ikke kan opdateret excel ark med en bagvedliggende data forbindelse - der sker simplehen ikke noget når brugeren klikke "opdatere"
Men hvis en anden bruger åbner samme ark, kan de godt opdatere det..
Vi køre på en Windows Server 2012 R2

Jeg har været igennem div. indstillinger for at se om et flueben kunne være blevet fjernet et flueben etc.

Hvad kan det skyldes ?
Avatar billede prhan Juniormester
19. september 2019 - 14:07 #1
Tjek ODBC for brugeren og se om fejlen ligger der
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
22. september 2019 - 09:34 #2
De andre, der kan benytte arket, er det også via Terminal server?