Avatar billede Lars F Novice
19. september 2019 - 11:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Eksterne links til Excel

1. Hvordan laver man et link, f.eks. i Word, som åbner et specifikt Ark i Excel?

2. Er det muligt at lave et link - også eksternt - som åbner Excel med en specifik celle highlighted?
Avatar billede Jan K Ekspert
19. september 2019 - 12:13 #1
Vælg Indsæt - Link i Word. Find det Excelark du vil linke til og klik OK.
Avatar billede Jan K Ekspert
19. september 2019 - 12:18 #2
for at aktivere en bestemt celle skal du have ark og celelreference med i dit link,. Så når du har indsat linket kan du redigere dette og tilføje #'arknavn'!celle, fx

\Navnlig Navne.xls#'Adresser'!B3
Avatar billede Lars F Novice
19. september 2019 - 13:21 #3
Mange tak for hjælpen Jan K - det virker fint :)
Avatar billede Jan K Ekspert
19. september 2019 - 13:37 #4
Velbekomme