Avatar billede Alfred Juniormester
24. september 2019 - 07:39 Der er 3 kommentarer

Ikke computer relateret spørgsmål

Hej er der nogen der evt. Har arbejdet i mcdonalds som 14 årig?
Eller er der nogen der ved hvad man vil få i månedsløn?
Håber i kan hjælpe
Avatar billede claes57 Ekspert
24. september 2019 - 08:22 #1
læs https://www.jobpatruljen.dk/regler/er-du-13-15-aar/
det er begrænset, hvad du må lave (oprydning, men ikke gulvvask osv)
Avatar billede Slater Ekspert
24. september 2019 - 08:25 #2
Der er en jobannonce her https://www.ungarbejde.dk/jobs/ungarbejder/6985 - som siger 68,21 kr i timen for unge under 18. Det er nok det samme andre steder end Århus også. Hvor meget det giver om måneden afhænger så af antal timer, hvilket ikke ligger fast.
Hvis man arbejdede fuld tid, 37 timer om ugen, 4 uger om måneden, ville det give lige over 10.000 kr før skat.

Ifølge dette link er de meget fleksible med arbejdstimer og tidspunkt. Til gengæld er det åbenbart kun nogle få afdelinger der overhovedet ansætter unge under 15.
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. september 2019 - 10:24 #3