Avatar billede kris75 Mester
24. september 2019 - 14:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Excel ark til udregning af strømforbrug med hovedmåler og bimåler

Hej
Jeg er ingen haj til excel og vil høre om der er nogen der har et regneark liggende, hvori jeg kan udregne hvad der bliver brugt fra hovedmåleren (hovedhuset) og hvad der bliver brugt fra en bimåler (det er et lejemål). Altså som kan udregne difference ml de 2 målere når jeg plotter tallene ind. Feks. en gang om måneden.
På forhånd tak.
Mvh.
Kris
Avatar billede Jan K Ekspert
24. september 2019 - 15:17 #1
Jeg har et ark, der kan beregne forbrug på hovedmåler. Hvis det kan bruges kan jeg tilføje bimåleren også
http://kronsell.net/Download/Forbrugsberegner.xlsx
Avatar billede kris75 Mester
24. september 2019 - 16:31 #2
Det ser super godt ud. Du må meget gerne tilføje bimåler :-)
Avatar billede Jan K Ekspert
25. september 2019 - 12:02 #3
Det skal jeg gøre så hurtigt som muligt, sandsynlgivis kan jeg nå det i morgen.
Avatar billede kris75 Mester
25. september 2019 - 12:42 #4
Super, mange tak 😊
Avatar billede Jan K Ekspert
26. september 2019 - 22:32 #5
Prøv at se om det er no0get i denne stil, du er ude efter eller om jeg har misforstået

http://www.kronsell.net/Download/ForbrugsberegnerBi.xlsx
Avatar billede kris75 Mester
27. september 2019 - 10:17 #6
Det er helt perfekt. Tusind tak for hjælpen :-)
Avatar billede Jan K Ekspert
27. september 2019 - 11:10 #7
Velbekomme