Avatar billede ThomasF77 Juniormester
25. september 2019 - 21:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp - Kopiering af tekst fra PDF (browser) til word.

Hej, jeg sidder med en pdf fil (browser version), hvor jeg skal have kopieret teksten fra pdf'en til et word dokument.

Er der nogen herinde som ved hvordan man kan gøre dette?

Har googlet, men det løsningerne er for gamle og holder ikke længere... eller der er ikke de valgmuligheder der er noteret.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede ThomasF77 Juniormester
25. september 2019 - 21:21 #1
Never mind - har lige fået et hint via dette: freepdfconvert.com

Opgave løst :)
Avatar billede claes57 Ekspert
26. september 2019 - 14:38 #2
ellers, så havde jeg gemt pdf lokalt, og bare i word åbnet filen. Word kan selv begge veje...