Avatar billede Lonefriis Juniormester
28. september 2019 - 16:53 Der er 3 kommentarer

Pinkode

Hvad gør man hvis man har glemt koden til sin iphone
Avatar billede claes57 Ekspert
28. september 2019 - 17:09 #1
Avatar billede taras088 Praktikant
09. januar 2020 - 11:24 #2
du har desværre ikke sagt din telefonmodel
men jeg tror, du kan gøre en hård nulstilling
hvordan man gør det for iphone 11 er beskrevet her
https://mobilespecs.net/phone/Apple/Apple_iPhone_11/faq/105.html
for andre modeller omtrent det samme
Avatar billede kurtba Ekspert
10. januar 2020 - 21:15 #3
taras088 - du har desværre nok ikke læst det link som claes57 har lagt, for der er løsningen,
Du har nok heller ikke lagt mærke til, at spørgsmålet er fra 28. september sidste år, så mon ikke problemet er blevet løst?
Sluttelig fortjener Lonefriis ikke yderligere hjælp, når hun ikke engang har kommenteret på indlægget fra claes57.
Når man stiller et spørgsmål og får et svar, er alm høflighed at man svarer, uanset om man kunne bruge svaret eller ej.