Avatar billede Madsbpetersen Novice
30. september 2019 - 22:04 Der er 5 kommentarer

Skrattende højtaler lyd på MSI-bærbar

Da jeg tog stikket fra mit headset ud af min laptop og den gik på højtalere blev jeg mødt af en sindssygt høj skrattende højtalerlyd. Man kan svagt ane den originale lyd men den skrattende lyd overdøver.

Lyder virker fint i mit headset, men hvis jeg forsætter med at spille den udlidelige lyd fra min højtalere har de til sidst lavet et ca. 10-15 sek. beep, hvor computeren den ene gang crashede

- Jeg har prøvet at geninstallere min lyddriver fra MSIs hjemmeside
- Prøvet at slette den og installere driveren  igen
- prøvet at skifte fra Realtek High Definition Audio til High Definition Audio(thenative driver)

Nogen bud på et fix eller skal jeg sende den til Elgiganten?

Er mine højtalere færdige?

Sker der noget ved at forsætte med at bruge?
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2019 - 00:03 #1
skrat i højtalere er en fysisk skade i højtaleren. det er ikke noget med driveren (det hakker)
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2019 - 00:04 #2
ja, det er nok stikket
Avatar billede stan Novice
03. oktober 2019 - 13:00 #3
God aften,
Prøv måske at installere MSI-webstedsdriveren til Windows 7-version, Realtek HD Audio 6.0.1.6549.
Cdlt.
Avatar billede Madsbpetersen Novice
03. oktober 2019 - 22:21 #4
Den findes ikke på webstedet og googlesøgninger giver kun døde links. Ellers tak for hjælpen
Avatar billede Madsbpetersen Novice
03. oktober 2019 - 22:23 #5
Dette er iøvrigt det eksakte problem:

ADVARSEL HØJ LYD!!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=oH4FZXpgtyw