Avatar billede Sysser Novice
01. oktober 2019 - 14:54 Der er 2 løsninger

Ekstern harddisk til ICloud

Hej,
Jeg har en del billeder på en ekstern harddisk. Kan de overføres til ICloud via iPad,  og hvad skal man bruge dertil? Har ingen computer mere.
På forhånd tak
Sysser
Avatar billede Schachtone Seniormester
02. oktober 2019 - 08:28 #1
Det korte svar må være : Nej

Du skal have den eksterne Hdd koblet på en pc og den vej igennem have overført til din Icloud og så synkroniserer den med din ipad. Hvis du vel og mærke har plads nok i din icloud løsning.
Avatar billede Schachtone Seniormester
02. oktober 2019 - 08:28 #2
Eller Mac :-)