Avatar billede huddie Professor
03. oktober 2019 - 10:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ang. Pageviews plugin til WordPress

Hej Eksperter!

Jeg har nu indstalleret Pageviews plugin, men hvordan får jeg det ind på min forside enten i toppen eller bunden?. Har dog læst instruktionerne der var med, men jeg er ikke helt med på hvordan jeg kommer ind på WP-CLI eller GIT.
Er der eventuelt en mulighed for at placere plugin’et som man placere et billed eller andre elementer?

Jeg er p.t. ikke så meget inde I denne WordPress menu endnu (WordPress 5.2.3)
Primært bruger jeg drag and drop som jeg på min egen PC har lagt ind over WodPress. Det bruger vi dog ikke her.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Huddie
Avatar billede Halfdan Seniormester
03. oktober 2019 - 11:05 #1
Hej Huddie

Du skal ikke anvende WP-CLI eller GIT, det er alene til installationen af pluginet manuelt, og som jeg kan høre har du allerede fået installeret den, men skal aktiverer den, og derefter ønsker ibrugtagelse.

I så fald, skal du gå til din liste over Plugins, klikke på Aktiver og derefter vil den fremgå af menu'en til venstre eller du kan trykke på Konfigurerer ude foran pluginet, for at sætte den op til at fremgå der på din hjemmeside hvor ønsket.

Lad mig høre om det hjalp :)

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard
Avatar billede huddie Professor
03. oktober 2019 - 11:29 #2
Jeg er så langt med at jeg har aktiveret den, men jeg kan ikke spotte den i den lange liste til venstre.
Der er heller ikke noget der viser at jeg kan konfigurere plugin'et. End ikke ved at højreklikke på linjen.
Der er en kasse til venstre for navnet hvor jeg kan sætte et flue-ben i, men hvad det gør ved jeg ikke.

Kan heller ikke se at den skulle have placeret sig under en af de andre menuer?
Avatar billede huddie Professor
03. oktober 2019 - 13:51 #3
OBS: Jeg har fundet tælleren. Det var fordi den var et andet sted end jeg troede og meget mindre end først troet, så derfor havde jeg overset den.