Avatar billede ExcelNovice Juniormester
09. oktober 2019 - 10:45 Der er 2 kommentarer

Betinget formatering, når man bagefter gerne vil kunne slette cellens indhold men beholde formateringen

Jeg har et datasæt (et spørgeskema) hvor jeg har brug for at få farvet en del celler alt efter hvilket svar der står i cellen. Det er let at gå til, men bagefter vil jeg gerne kunne fjerne teksten i cellen, men beholde den farve som den betingede formatering har givet.

Er der nogen, der har en god work-around til det?

Jeg bruger excel 2016
Avatar billede thomas_bk Ekspert
30. januar 2020 - 11:08 #1
Er denne stadig relevant?
Avatar billede ExcelNovice Juniormester
30. januar 2020 - 12:08 #2
Nej :-)