Avatar billede Anne Praktikant
15. oktober 2019 - 17:52 Der er 1 kommentar

Google kalender

Jeg har lige fået en Android mobil og min mand har en iPhone. Jeg har derfor valgt vi skal have google kalender så vi begge kan se hvad vi skal men problemet er, at på iphonen kommer begivenhederne to gange hvad gør jeg forkert? Jeg har prøvet at slette den ene begivenhed men så sletter den begivenheden på mon Android mobil
Mvh Anne
Avatar billede Halfdan Seniormester
16. oktober 2019 - 00:06 #1
Hej Anne

Det kan skyldes en masse forskelligt, men der er en aktiv og åben tråd om det her på Googles egen community site med andre der har tilsvarende problem - måske kan du finde dig svar her:

https://support.google.com/calendar/thread/508581?hl=en

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard