15. oktober 2019 - 20:06 Der er 1 kommentar

Dato intervalsøgning i Dropboks

Jeg har brug for at finde alle de billeder der er i mine 2 TB sky i et bestemt dato interval.. Jeg kan bare søge almindeligt men slet ikke sådan lave et datointerval
Avatar billede supertekst Ekspert
18. oktober 2019 - 11:39 #1
Hej
Kan de nævnte billeder sammenlignes med "alm. billeder" med hensyn til dato-info?
I givet fald kunne jeg i første omgang afprøve mulige løsninger med "egner billeder" - var det en ide?
Mvh