Avatar billede bat1234 Juniormester
20. oktober 2019 - 18:53 Der er 2 kommentarer

Hvilket grafikkort

Hej eksperter,

jeg har en stationær computer med et ASUS PRIME B250M-A bundkort.
Lige nu bruger jeg det onboardgrafikkort der følger med.

Jeg vil gerne have et lidt bedre grafikkort så jeg kan game bare en lille smule - så det behøver altså absolut ikke være de sidste nye spil.

Hvad vil i anbefale?
Det må meget gerne være med passiv køling!!!! (så det ikke larmer)
Det må gerne have flere udgange.
Prisen er underordnet hvis jeg finder det rigtige kort - men mon ikke det kan fås for ml. 500-1000 kr.?
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2019 - 21:09 #1
den pris er helt urealistisk
https://www.proshop.dk/Grafikkort
Avatar billede kurtba Ekspert
20. oktober 2019 - 22:35 #2
Er helt uenig med sidwave. Du spørger jo ikke efter det ypperste, men noget fornuftigt. På den side han henviser til, kan du under pris, selv sætte laveste og højeste pris på og så se, hvad den så viser.
Eller kan man komme ret langt med et Geforce 1050 i mine øjne.
https://www.pricerunner.dk/cl/37/Grafikkort?attr_60456529=60456542