Avatar billede Lisa Juniormester
21. oktober 2019 - 11:07 Der er 3 kommentarer

SLL Certifikat når Umbraco hjemmeside er hostet på egen server uden adgang til

Hej er det muligt at jeg kan få et SLL certifikat gennem lets encrytp på en umbraco hjemmeside som er hostet på egen server? Jeg har umiddelbart ikke adgang til serveren/ved ikke hvordan jeg får adgang til den ? Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2019 - 13:49 #1
det har ingen betydning din server er din egen.
du kan installere SSL på alle servere.

hvis du ikke har adgang til serveren, det forstår jeg ikke..
har du ikke noget brugernavn, og password ?
så må du installere den om forfra..
Avatar billede Lisa Juniormester
23. oktober 2019 - 09:05 #2
Det er en virksomhed der har lavet hjemmesiden og placeret den på vores server, vi har ikke fået login dertil.... og aner ikke hvordan man installere forfra :S
Avatar billede Larssg Praktikant
14. februar 2020 - 09:00 #3
Har samme problem på http://www.hsrfugeteknik.dk/ - Findes der ikke en løsning på dette?