Avatar billede brasso Forsker
21. oktober 2019 - 22:05 Der er 2 kommentarer

Stoppe adviseringer fra Instagram?

Hej
Jeg slettede for nylig min Instagram konto, men får stadig advisering fra 3 personer, som jeg fulgte.
Hvordan stopper jeg disse adviseringer? Jeg kan jo ikke gå ind på Instagram når min konto er slettet.
Jeg gik faktisk ud fra at når min profil blev slette, så stoppede jeg automatisk som 'følger'. Men åbenbart ikke.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2019 - 08:54 #1
det kan jo ikke lade sig gøre, eftersom der er en fejl med ghost beskeder i systemet.
du må bare markere dem som spam.
Avatar billede brasso Forsker
23. oktober 2019 - 19:14 #2
#1 Forstår ikke helt hvad du mener med ghost beskeder, men det er helt sikkert at jeg har modtaget advisering fra 3 personer jeg fulgte på Instagram, efter at jeg har slettet min profil. Men ideen med at markere dem som spam, vil jeg da prøve hvis der dukke r flere op.