Avatar billede bio Novice
23. oktober 2019 - 02:38 Der er 3 kommentarer

Flytte filer fra Iphone til pc eller ekstern harddisk

Man kan uploade fra Iphone til en cloud, men kan man med et USB-kabel flytte direkte fra en Iphone til en pc eller ekstern harddisk?

Når jeg prøver med Stifinder eller TotalCommander ser jeg kun fotos, og f.eks. ikke AVR-recorder filer, og forbindelsen afbrydes ofte. Nogle gange kan jeg få forbindelsen igang igen ved at lukke og genstarte iphone eller lukke og gengenstarte pc. Jeg har også prøvet på en anden pc. Jeg har også prøvet med programmet EaseUS MobiMover men dette ændrer på filernes størrelse og på farverne af billederne.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2019 - 05:30 #1
Avatar billede bio Novice
23. oktober 2019 - 16:13 #2
Skal den app downloades til iPhone eller til pc?
Avatar billede pantanovera@gmail.com Juniormester
24. oktober 2019 - 08:06 #3
I hope you can use Google drive for your purpose.