Avatar billede TheBonden Novice
30. oktober 2019 - 08:55 Der er 4 kommentarer

unifi usg Kan man styre tid hvem har net

Hej jeg har en gamel ruter og vil skifte den ud med unifi usg da jeg køre vpn forbinelse med nordvpn

Men jeg har behov for at styre hvor nor en given pc har forbinelse fx xbox

Så den kun har net fra kl 15 til 23
Og fx fra kl 08 til 12
Og neget helt 3 i wegenten mm
Kan man det

Kan man teste software så man kan køre en prøve simoleret så jeg kan øve mig i den
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2019 - 12:06 #1
Avatar billede TheBonden Novice
30. oktober 2019 - 12:38 #2
Det kan jeg ikke bruge da det ikke er pc baseret systemer men en ip adresse jeg skal styre hvor når forskellige enheder er på
Pt brugr jeg dd wrt på en dlink ruter det fungere med at låse en specifik ip adresse men står at skal skifte router da den ikke kan køre ornligt når nordvpn er på det belaster cpu maget i rutren

Der for ville jeg skifte til en nyer model og anden producent

Da jeg på et tidspunkt vil sæte et fuldt system om med fra unifi

Det jeg fx gærne vil kunde
Er at lave en vpn på fx vlan 1 dansk og vlan 2 svensk med dobelt vpn
Og vlan 3 er open

Og moske hvis muligt en vlan 4 med vpn og restektiv med tider på fx 08 til 09 open og igen kl 16 til 17

Jeg vil ikke til at instalere software på pc og xbox og dør lås og lys mm
Og hvis der kommer ander ind der skal på nette fx børn der er på besøg
Avatar billede puren Ekspert
30. oktober 2019 - 22:07 #3
ved ikke om Ubiquiti gear kan men hvad du søger kan mikrotik, hvor meget båndbræde skal du bruge??
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2019 - 02:12 #4
jeg er ikke med...
hvad OS er det så ???

der findes software til det.
google og du vil finde!    (bare ikke windows så..)