Avatar billede Lars Mester
30. oktober 2019 - 10:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pop up meddelelse

Hej
Jeg har en pop up meddelelse der kommer frem når en pivottabel opdateres - den fryser fast på skærmen. Set på indstillingerne for pivottabel og arket men kan ikke greje det - er der en måde at spore hvor denne meddelelse kommer fra og hvor den kan slås fra - kan den udsøges ??
Avatar billede Juul Forsker
30. oktober 2019 - 11:03 #1
Hvad står der i meddelelsen?
Avatar billede Lars Mester
30. oktober 2019 - 11:19 #2
Der står..... "Vent venligst - pivottabellen datoafgrænses....."
Så meddelelsen er sat et eller andet sted...
Avatar billede Lars Mester
30. oktober 2019 - 11:58 #3
Er løst - satte i designtilstand og løste problemet :-)
Avatar billede Jakobl Novice
30. oktober 2019 - 13:21 #4
Fedt, tak for det!