Avatar billede Driton Seniormester
30. oktober 2019 - 11:05 Der er 3 kommentarer

Hvordan åbner man android spil skrevet i lua

Jeg har et gammel spil, som er skrevet i lua og jeg tænkte, hvordan åbner man den? Jeg har prøvet android studio, men jeg kan ikke få den til at kører.
Avatar billede Jakobl Novice
30. oktober 2019 - 11:25 #1
Følger os lige med i denne tråd.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. oktober 2019 - 12:06 #2
Avatar billede Benny Praktikant
10. november 2019 - 21:19 #3
du klikker på spil... Har selv en iphone som er rigtig god til den slags hvis du forstår sådan en lille en ;) ,,,,,, du må have en dejlig aften hr. driton, og held og lykke med det, og hils omkring dig. mvh hr. benny ;) ,,,,,,,