Avatar billede Vega Juniormester
05. november 2019 - 14:36 Der er 1 kommentar

Hjælp - Smårettelser til et simpelt system

Hej eksperter,

Jeg har et mindre system, der bruges til at registrere fremmøde i en frivillig forening. Det fungerer egentligt efter hensigten, men kunne godt tænke mig at få det tilpasset en lille smule, så det bliver mere smidigt at bruge.

For en person der har erfaring med PHP og MySQL, så er det sikkert en “bagatelopgave”, men det vil virkelig betyde meget for os, så gå hjælp til det.

Vi kan desværre ikke betale noget for det. Vi kan dog sende et stort tak for hjælpen i din retning :-)

Hvis det er noget du har tid og lyst til at hjælpe med, så kan vi udveksle kontaktoplysninger :-)

Ser fem til at høre fra dig.
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. november 2019 - 16:40 #1
Kommer an på hvad smårettelser er. Og det bliver efter arbejdstid når jeg kan og har lyst.