Avatar billede Jannickhess Professor
09. november 2019 - 12:01 Der er 10 kommentarer og
5 løsninger

holder til samsung galaxy 10 + til et kamerastativ

Findes der en holder som jeg kan montere på mit fotostativ beregnet til min
Samsung Galaxy 10 +

Da telefonen er lidt bred i det skal jeg bruge denne her holder, hvor telefonen ikke bare lige falder af.

Jeg håber at i kan hjælpe ?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. november 2019 - 12:10 #1
Kære Jannick
Synes ikke du skulle bare prøve at få styr på dine gamle spørgsmål før du sender nye ud?
Du har et hav af tråde der er lagt svar ind på det du spørger om, og du vender bare ikke tilbage
Det kalder jeg respektløst 😥
Avatar billede mort1 Ekspert
09. november 2019 - 13:19 #2
Meget enig med 220661.
297 spørgsmål siden du "trådte ind på scenen" i marts 2013 kan jo være fair nok, og som jeg ser det har du, især i de første 3 år vist god respekt for dem der har sat sig ved tasterne for at hjælpe med at besvare dine spørgsmål - men når over 90 af de 155 spørgsmål de har stillet de seneste 3½ år stadig er uafsluttede, så synes jeg også det er respektløst - og har bestemt ingen lyst til at bidrage med min hjælp.
Desværre er her ikke mulighed for at afslutte et spørgsmål uden en løsning, så lad mig foreslå, at du ved de enkelte spørgsmål skriver "Lukket" og markerer det som løsningen.
Ja - det bliver noget af et job, til gengæld er jeg ved at tro, at du med disse indlæg og "løsningerne" kan blive "Ekspert" - Vel noget af en belønning for at rydde op - og som ekstra bonus vil flere af os såmænd nok igen begynde at tage dine spørgsmål seriøst.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. november 2019 - 13:38 #3
#2 Han er da "ekspert" allerede.
Men ikke på den fede måde ;-)
Avatar billede klaudi Ekspert
10. november 2019 - 17:48 #4
Avatar billede klaudi Ekspert
10. november 2019 - 17:53 #5
Avatar billede klaudi Ekspert
11. november 2019 - 18:20 #6
Nå nu er Jannick smuttet! 🤔
Avatar billede 220661 Ekspert
11. november 2019 - 18:25 #7
#6 "Definer smuttet"??
Avatar billede klaudi Ekspert
11. november 2019 - 18:33 #8
Tjae navnet er væk  i profilen!
Avatar billede 220661 Ekspert
11. november 2019 - 18:36 #9
#8 Jo men så burde der stået "Nedlagt profil" skulle man mene.
Den har set sådan ud helt fra starten af i tråden her. Kan selvfølgelig være der er en fejl i hans profil. Skal jeg ikke kunne sige.
Avatar billede Jannickhess Professor
12. november 2019 - 07:49 #10
Hvordan er det præcist at jeg afslutter et spørgsmål, hvis det skal gøres på en computer måde

og ikke på min tænke selv måde.
Avatar billede Jannickhess Professor
12. november 2019 - 08:47 #11
Lukker ?

Tak for jeres hjælp
Avatar billede mort1 Ekspert
12. november 2019 - 09:02 #12
Du markerer en løsning, hvis der er en som har hjulpet dig, ellers dit slutindlæg, f.eks. "Lukker"
https://ibb.co/yfQZD4K
Avatar billede Jannickhess Professor
12. november 2019 - 10:03 #13
Lukket
Avatar billede MADOlsen Forsker
13. november 2019 - 09:41 #14
#2 Han var på scenen lang tid før 2013, det her er nemlig hans 2. profil (som i øvrigt hed et eller andet med "Spørgejørgen" i starten) :-)
Avatar billede Jannickhess Professor
14. november 2019 - 07:49 #15
Hejsa MADOlsen.

Jeg har ellers lukket spørgsmålet.