Avatar billede Nisc Mester
09. november 2019 - 14:39 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

on screen recording i windows 10. hvordan?

Er de en som kan fortælle mig hvordan man bruger on screen recording  i windows 10?
Tak -:)
Nisc
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. november 2019 - 15:12 #1
Forhåbentlig kan dette hjælpe:

https://www.youtube.com/watch?v=OfPbr1mRDuo
Avatar billede poko1 Ekspert
09. november 2019 - 16:22 #2
Avatar billede poko1 Ekspert
09. november 2019 - 16:23 #3
Avatar billede - Mester
11. november 2019 - 15:52 #4
Tak for svar. AJeg har prøvet flere forslag og har fået lavet en lille video. Mange af screencapture programmerne kan lidt for meget, hvilket gør dem lidt for besværlige at gå til, som f.eks. Billed capture ikke er i onedrive..
Tak til alle
Avatar billede prox1 Forsker
11. november 2019 - 17:55 #5
Har selv ledt efter eet. long story short:
https://www.apowersoft.com/free-online-screen-recorder
Det som er fikst er at filerne er små mp4.
Mindre fikst : du skal være online :|
Kvaliteten er *Excellent* Jeg bruger den endda som 'videorecorder'
Avatar billede Nisc Mester
12. november 2019 - 12:23 #6
Jeg har fået lavet en lille kedelig video i Apower som viser hvordan jeg bruger min Ledger S. Har noget kørende md Ledger support for tiden og håber at jeg ved lidt illustration kan få noget  til at fungere igen. Tak for svarene