Nisc

profile picture

Oprettet: 19. juni 2007 kl. 16.38

Niveau: Juniormester

Oprettede spørgsmål: 8

Kommentar skrevet: 16


Se spørgsmål hvor Nisc har deltaget

Spørgsmål oprettet af Nisc

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
cloning af M.2 disk Af Nisc i NAS & storage 7 11/07/201811:24 05/09/201816:20
Temperaturen for et M2.ssd drive Af Nisc i NAS & storage 2 30/05/201820:40 31/05/201821:21
preowened ssd Af Nisc i NAS & storage 3 13/03/201812:21 13/03/201812:59
Adobe cretive cloud Af Nisc i Andet software 3 05/01/201812:50 05/01/201815:54
Tilgå printer over net Af Nisc i Routere & Switches 1 23/09/200918:11 24/09/200907:17
Hent flere



Premium
Se listen: Her er Danmarks bedste konsulentvirksomheder - medarbejderne skal have det sjovt hos vinderen
Interview: Prisen som Danmarks bedste konsulentvirksomhed gives til et nichehus, hvis medarbejdere boltrer sig i en særdeles lukrativ sektor. Selskabet har på otte år skabt en forretning, der bider skeer med de store huse.
Computerworld
En slags nekrolog: Den fikse, kompakte smartphone er endegyldigt død
Det her bliver lidt af en af en nekrolog. Men med ugens iPhone-lancering ser fremtiden skidt ud for dem, der foretrækker en mobil, som kan betjenes med en hånd.
CIO
Machine learning og kunstig intelligens med Jesper Steen Møller "Der er rigtigt meget teknik som for nogen ser nærmest magisk ud"
Tech fra Toppen: Hvornår det giver mening at bruge machine learning - og hvordan du kommer bedst muligt i gang? Få svaret i den seneste udgave af Computerworlds podcast "Tech fra toppen" med datalog Jesper Steen Møller.
Job & Karriere
Her er syv job-annoncer der overrasker med helt usædvanlige overskrifter
Der er mange ledige it-job i øjeblikket. It-jobbank har her fundet syv spændende stillinger, der har det til fælles, at annoncen har en utraditionel overskrift.
White paper
Millennials – Kommuniker med den nye generation
Mange virksomheder har en stor udfordring når det gælder Millennials. De er online hele tiden, har sociale medier som omdrejningspunktet i deres hverdag, og har meget høje forventninger til god service. De vægter værdier som tilgængelighed, hurtighed og kontinuitet meget højt, og det skal afspejle sig i den service I som virksomhed yder dem. Det er en del virksomheder slet ikke forberedte på. I dette whitepaper gennemgår vi, hvordan du skal gøre for at kommunikere med den nye generation.