Avatar billede Slettet bruger
10. november 2019 - 15:02 Der er 6 kommentarer

spørgsmål ??

jeg vil hører om et spørgsmål  , kan man på en eller anden måde gendanne de email adresser man har skrevet til før, oppe i feltet til , inde på ens email , hvis ja hvordan ??
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. november 2019 - 15:31 #1
Måske kan dette link hjælpe dig lidt på vej:

http://dk.wondershare.com/disk-utility/recover-deleted-email.html

Jeg lover ikke noget, men det er da værd at prøve.
Avatar billede INK Ekspert
10. november 2019 - 15:54 #2
Hvilket mailprogram? Thunderbird, Outlook eller ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. november 2019 - 16:33 #3
Vi skal først have at vide hvilket program og udgave det er (eks. outlook 2010). Programmerne skifter nemlig måden at opbevare adresse cache fra version til version.

Og så skal vi vide, hvad der er sket, siden du ikke længere har mailadresserne - har du reinstalleret programmet? - PC´en?
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2019 - 14:39 #4
det er outlook mailprogram . aner ikke om det er 2010 eller hvad det er, hvor ser man det henne ??
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2019 - 14:40 #5
og jeg er kommet til at slette dem inde på min mail . under feltet til .
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. november 2019 - 15:22 #6
I Outlook 2010 og tidligere, lå adresserne i en .nk2 fil. Men du har sandsynligvis en nyere, 2013, 2016 eller 2019. Her er det ændret, og det varierer lidt hvor adresserne gemmes - muligvis i filen c:\users\[brugernavn]\AppData\Local\Microsoft\Outlook\RoamCache\Stream_autocomplete_nnnnnnnnnnnnnnnnnn - men mere sandsynligt indlejret i en PST fil.

Uanset hvad, er der desværre meget lidt sandsynlighed for at du kan genskabe adresserne, hvis du har været inde og slette dem (klikke på krydset). Det sletter dem nemlig fra selve filen, som der normalt ikke tages backup af.

Du kan prøve at se om du har filen jeg nævner ovenfor, og prøve at højreklikke på den og se, om du har noget system der kan vise ældre versioner. Men normalt er der desværre ikke noget aktivt system der beskytter filer det sted i din brugerprofil. - Det er mere hvis det er en firma-PC - så kan der være et system slået til, vi ikke kender.

Findes der ikke flere versioner af filen, er der desværre ikke noget der kan hjælpe dig.