Avatar billede Jannickhess Professor
14. november 2019 - 07:54 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Kan nogen af jer sende link til alle mine sider så vil jeg gennemgå dem

Jeg vil naturligvis, gerne have lukket mine mange tidligere spørgsmål.
Så kan nogen af jer lige sende mig et link, så det er nemt at overskue mine spørgsmål.
Avatar billede MADOlsen Forsker
14. november 2019 - 08:10 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
14. november 2019 - 08:20 #2
Når du trykker på dit profilbillede kommer du direkte derind!
Avatar billede store-morten Ekspert
14. november 2019 - 12:57 #3
Avatar billede nopsen Ekspert
14. november 2019 - 18:47 #4
undrer mig over hvordan man kan have en profil uden navn?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. november 2019 - 14:58 #5
#4 Ja også mig. Prøvede for sjov at ændre brugernavnet. Den kræver som minimum 3 tegn.
Spændende med oprydning Jannik. Der er noget at gå i gang med. :-)
Avatar billede Jannickhess Professor
18. november 2019 - 12:37 #6
Mit Navn her på siden er væk, hvad kan der være sket ?

Se eventuelt lige det forgående spørgsmål,

Som i ganske rigtigt skriver så er mit Navn forsvundet, er der nogen der ved hvad der kan være sket, jeg har nu flere gange forsøgt at gå ind i mine indstillinger,

Derinde kan jeg stadig se min Navn, men forsøgte så at ændre dette til Jannick49År men du kunne jeg heller ikke ??
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2019 - 19:17 #7
Har fået svar på at jannikhess@outlook.com har skrevet i tråden.
Andet ved jeg ikke??
Avatar billede 220661 Ekspert
19. november 2019 - 15:44 #8
Husk at få flere tråde frem skal du trykke "vis flere" når du rydder op ;-)