Avatar billede skolevej321 Forsker
14. november 2019 - 09:44 Der er 2 kommentarer

Stepfiles

Jeg har behov for et program, der kan håndtere stepfiles, hvor der er mål på.
Det er ikke ret tit, men af og til har jeg behovet.
I dag har jeg et program hvor jeg kun kan se emnerne i to positioner, uden mål.
Finder der et program, helst free-ware, da jeg max vil have behov for programmet 1-2 gange om måneden.
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
07. december 2019 - 14:38 #1
Jeg ved ikke om det er godt nok til dig, men FreeCad, som er gratis kan håndtere step files og du kan selv målsætte i det.
Avatar billede skolevej321 Forsker
08. december 2019 - 10:18 #2
Dette program er ikke godt nok- jeg kende det.