Avatar billede Slettet bruger
16. november 2019 - 22:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google groups som gruppe mail?

Hvordan indstiller jeg mineindstillingeri googlegroups så min grupper er en mail gruppe og ikke et diskussionsforum?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. november 2019 - 23:09 #1
Det kan du ikke rigtig, da det ER et diskussions forum.

Men de enkelte brugere kan indstille at man får en mail for hvert indlæg - og det kan administrator også gøre ved tilmelding. Så vil det i princippet fungere som gruppemail.

Administratoren kan også gå ind og administrere de enkelte medlemmer, og vælge at medlemmet får "alle mails". Men det bør ikke gøres uden forvarsel, da det i princippet er de enkelte medlemmers indstillinger man blander sig i.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. november 2019 - 23:10 #2
Hov - og hvordan...

Som administrator logges ind på groups.google.com. Vælg den gruppe der skal administreres. Efter åbning, vil der i højre, øverste side, være et link til "administrer medlemmer"... - resten bør give sig selv.