Avatar billede AJLaursen Juniormester
18. november 2019 - 20:07 Der er 2 kommentarer

STRONG Mesh - købte først 1, derefter 2, så har ialt 3 nodes, men kører ikke godt

Hej derude,
Hjælp ! - vores hus er 3 etager og indkøbte først 1 STRONG 1600 MESH, men det virkede ikke i hele huset. Derefter indkøbte jeg yderligere 2 STRONG 1600 MESH, men systemet virket efter factory reset i 1 dag eller mindre, og derefter har vi  problemer. Jeg formoder at der er fordi 1 har sit SSID med tilhørende PW, og de 2 andre deres unikke SSID hhv PW.
Hvordan får jeg den aligned eller hvad gør jeg forkert ?

På forhånd mange, mange tak for gode råd

Mvh
En med en hormonforstyrret teenager boende hjemme...if you follow my drift...
Avatar billede claes57 Ekspert
19. november 2019 - 09:28 #1
du skal først sætte den ene fra sættet til router, og derefter forbinde extender med denne. Så burde du kunne sætte flere til på samme måde som extenderen.
eller er der på https://www.strong.tv/dk/products/wifi-mesh/homekit1600 under downloads en app - den kan muligvis hjælpe til at sætte det op som ét lan, så de samarbejder.
Avatar billede AJLaursen Juniormester
19. november 2019 - 14:04 #2
Hej Claes,
Tror det kører nu - tak for input.
Det var dels det du skriver da jeg var lidt hurtig med at tænde alle 3 op på samne tid, dels en "fyldt" fiberboks som nu er resat.

Mange tak
Allan