Avatar billede Jannickhess Professor
19. november 2019 - 09:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

På min Apowersoft Skærmoptager Pro, kan jeg kun pause ikke stoppe optagelsen

Jeg har problemer, med at kunne stoppe optagelsen af af skærmen, med dette program, (Jeg vil meget gerne fortsætte med at benytte netop det her program.

Da en pause, med optagelsen ikke gemmer optagelsen, hvad kan der være gået galt ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. november 2019 - 10:26 #1
Jeg har kikket på YouTube og har fundet en lille video, der måske kan hjælpe dig lidt på vej:

https://www.youtube.com/watch?v=8lVdtRkQpjo
Avatar billede Jannickhess Professor
19. november 2019 - 12:12 #2
Min skærmoptager viser dette her øverst ?
https://ibb.co/D91NCwP
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. november 2019 - 12:57 #3
Jeg tror du skal gemme optagelserne i "Videoer". Det må være muligt at ændre destinationen (stedet hvor filen gemmes) Jeg tror at du skal stoppe/gemme  optagelsen, ved at klikke på "Rec" og ikke på "Stop". Det er dog kun et gæt.
Avatar billede Jannickhess Professor
19. november 2019 - 13:23 #4
ErikHg

Jeg prøvede faktisk at klikke på Rec senere, og det virkede.
De havde bare lavet det om i den nye opdatering

Og jeg gemmer også videoerne på C drevet under videoer, det gør jeg allerede i forvejen
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. november 2019 - 15:29 #5
Glæder mig det lykkedes :-)
Avatar billede Jannickhess Professor
24. november 2019 - 11:58 #6
Spørgsmålet er Lukket

Tak for hjælpen
Avatar billede prox1 Forsker
25. november 2019 - 03:27 #7
sjovt nok, så skal man slet ikke gemme filen. Selvom du bare afbryder, så er filen gemt, dér hvor du har valgt i præferencer.
Option 'Gem' har udelukkende betydning, hvis du vil lave en GIF istedet for en Video, så skal du ind i 'Gem', for at vælge GIF, og næste gang skal du ind for at vælge Video.
Det er sær måde, men sådan er'ded :p
Avatar billede Jannickhess Professor
25. november 2019 - 09:48 #8
Tak for jeres hjælp, det virker

Lukker ?