Overføre filer
Hejer det muligt at oprette et Word dokument på 1 computer, gemme det på en USB, stikke det i en anden PC, SOM IKKE HAR OFFICE PAKKEN, og vedhæfte det til en email man sender derfra?
Tak for hjælpen!
I går 19:00 | Lopslag Af Mariacecilia i Excel |
I går 16:20 | Få den nuværende outlook som default i stedet for det nye Af RikkePrikke i E-mail programmer |
I går 13:33 | Vagtliste med rul mellem skifter Af Klaus W i Excel |
I går 10:54 | Formelhjælp Af boro23 i Excel |
I går 09:01 | PDF udskrift tager MEGET lang tid Af Mainbrain i Andet software |
SoftwareOne
Emma
WaveAccess
Cloudflare
WSP Danmark A/S
MicroStation konsulentFTFa
Enterprisearkitekt til udvikling af driftsplatformKM Optics Denmark ApS
IT-tekniker til medicinsk udstyrKøbenhavns Universitet
IT-arkitekter til Danmarks største universitetScan Global Logistics
IT Infrastructure Specialist - drift af Microsoft Enterprise løsningerextri:co A/S
Senior driftskonsulentKMD A/S
Incident ManagerDSV
IT Specialist - elevate your career within the RedHat Ansible Automation PlatformEmma
WaveAccess
SoftwareOne
DE-CIX