Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. november 2019 - 17:58 Der er 2 kommentarer

Oprette postkasse i IOS mail system

På min Outlook kan jeg oprette mapper til at gemme emails, som jeg ønsker at gemme.
Det samme skulle man kunne gøre i IOS, her kalder Apple det blot for 'postkasse' - men når jeg forsøger, får jeg flg. fejl. meddelse:
Kan ikke oprette postkasse
Postkassen kunne ikke oprettes på serveren.

Serveren benytter en CPanel pro styring

Nogen det er lykkedes for ?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. november 2019 - 18:06 #1
ud at gå videre ind i muligheden, så bør du have de gemte outlook-mapper tilknyttet din ios. Ellers løber de fra hinanden, og du ved ikke, hvad, der er gemt hvor.
Hvis outlook opretter mapper på server, og ikke kun lokalt, så tilknyt den konto til ios, og gem mails der. Er outlook kun lokalt, så er backup ekstra vigtigt.
Avatar billede INK Ekspert
26. november 2019 - 19:41 #2
Har oprettet Gmail i Mail i MacOS. En mappe oprettet (oprettet som ny postkasse) er nu synlig både i Mail på min iMac og i Google webmail.
Formoder du taler om en xx@outlook.com mailkonto? Den skal blot oprettes som en IMAP konto, så synkroniseres mapperne.