Avatar billede Vahid Mester
27. november 2019 - 14:53 Der er 1 løsning

Højtaler og Dj controller

Hej Eksperter.

Min søn har sådan en højtaler her:

Sony højttaler MHC-V72D

Han ønsker sig sådan en dj controller, f.eks. https://www.thomann.de/dk/numark_party_mix.htm

jeg er nysgerrig på hvorvidt de kan arbejde sammen. Dvs. kan man mon sætte musik på højtaleren, også Scrache med controlleren..

har forsøgt at søge nette tyndt, og kigget i brugermanual, men har ikke kunne finde noget brugbart.

Måske er der en derude der ved noget om det?
Avatar billede Mixiboy Juniormester
11. december 2019 - 20:15 #1
Altså jeg tror at man sætter den i sin computer/telefon med jack/stik eller usb.
Og så tror jeg de arbejder sammen henover mobilens connection med højtaleren via bluetooth.