Avatar billede Jannickhess Professor
06. december 2019 - 17:04 Der er 4 kommentarer

Jeg beklager, at jeg har svært ved at overskue at både at svare løse og lukke ?

Jeg beklager, at jeg har svært ved at overskue at både at svare løse og lukke ? når der er over 100 ikke lukkede ? (at løse selve problemet foran min pc, kan ofte tage meget lang tid, i sig selv,

Det er svært at overskue alt dette, med min Adhd

Nogle gange, når flere af jer har været så venlige at bruge masser af tid, på blandt andet at lave tegninger, af hvordan jeg skal gøre, for at kunne løse et givent problem, så er det ikke bare lige noget jeg givetvis for løst ved hjælp af en tegning på kort tid, - og nogle gange når programmerne tilmed kun er på Engelsk, så er det det en ekstra udfordring, da jeg næsten ikke kan Engelsk, Jeg har mest kun gået på specialskoler, i små klasser og har derfor ikke gået til Engelsk.

Men der findes bare ikke nogen spørge sider, på nettet der tager "Hensyn" til dette (At skulle gennemgå alle tidligere stillede ? og både svare på alle jeres svar på mulig løsninger, og forsøge at løse mit stillede ?

Så derfor er det de fremtidige spørgsmål, jeg hakker af som løst
På grund disse udfordringer i hverdagslivet, (Lever jeg desværre af førtidspension) = ikke nogen ønsket situation men desværre nødvendigt.

og lukker spørgsmålene.. derefter..

Det er bestemt, ikke noget jeg gør for ikke at anerkende, jeres tid på at forsøge at hjælpe mig.

Jeg er altid taknemlig for hvert et svar jeg for. på mine ? herinde
Avatar billede 220661 Ekspert
06. december 2019 - 17:25 #1
Tak for dit indlæg her Jannick.
Det har været svært for mig at vurdere hvorfor du ikke skriver tilbage. Det er lidt svært når man ikke får den tilbagemelding man forventer. Men når jeg læser det du skriver kan jeg godt se at det kan være svært at overskue.
Jeg er en af dem der har bedt dig om at lukke spørgsmål, og sagt at du ikke respekterede dem der hjælper dig.
Jeg beklager jeg har måske har presset for hårdt på da jeg ikke kendte Jannick der var i den anden ende.
Du skal selvfølgelig gøre tingene i det tempo du kan overskue.
Derfor vil jeg ikke gøre dig opmærksom på dine tråde mere der er åbne. Vil selvfølgelig følge dine tråde og svare hvis jeg kan.
Venlig hilsen 220661
Avatar billede milter Ekspert
06. december 2019 - 20:13 #2
Jeg kan fuldt ud tilslutte mig indlægget fra 220661.

De fleste af os, som er aktive i dette forum, kender ikke noget til spørgernes personlige baggrund, lige som vi selv på bedste vis forsøger at skjule vores reelle identitet for at undgå, at andre oversvømmer vores mailadresser og fysiske postkasser med tilsvininger.  Den del af nettet er desværre en alt for virkelig realitet.

Jeg anerkender, at du måske har nogle problemer, som f.eks. gør det vanskeligt for dig at forstå vejledninger på engelsk, men det kan du let løse ved i spørgsmålet at fortælle, at links til engelske tekster ikke kan bruges. Hvordan skal vi kunne vide det, hvis du ikke gør os opmærksom på det?

Husk også, at ialle deltagerne her gør det gratis. Ingen får nogen form for betaling for det. Det eneste, som får dem til at fortsætte, er et tak eller anden form for anerkendelse i ny og næ og en interesse for teknologien bag de satans, uforudseelige computere :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
07. december 2019 - 09:10 #3
#2 👍
Avatar billede Jannickhess Professor
08. december 2019 - 07:02 #4
selv tak for jeres indlæg.

Jeg kan godt forstå, at flere herinde er blevet ret irriterede af at jeg ikke har fået sagt personligt Tak for deres hjælp, især når nogen flere af jer, tilmed har brugt meget tid på at lave en decideret tegning og skærmskud af hvordan man skal rette problemet.

På trods af at jeg ikke har lært Engelsk i skolen,  så benytter jeg mig naturligvis af Engelske programmer, da det ofte ikke kan være anderledes.

Nogle Engelske programmer er meget lette at bruge, men sådan noget som Photoshop Element har jeg sjældent spurgt om herinde, da det vil være alt for komplekst at blive "Undervist" på skrift og billeder alene, jeg har tidligere blevet undervist i fotoprogrammer, og selv været hjælpelærer for en ven i en tidligere by jeg boede i. når jeg blev spurgt ind imellem om hvordan gør man lige det her.