Avatar billede Bims Novice
11. december 2019 - 09:09 Der er 1 kommentar

responsive

Hej

har et "lille" problem....
Gå til http://sorenbuhrkal.dk/test1.html og gør browseren mindre. Billedet øverst bliver hvor det skal være, men menuen smutter ned af. Hvordan får jeg den til at blive hvor den er. Har prøvet med et div wrap, men det virker ikke. Hilfe!
Avatar billede keysersoze Guru
11. december 2019 - 11:11 #1
Du har sat en fast højde på din img-block - det er ikke særlig responsivt. Mit gæt er at du skal indsætte toppen som en normalt billede og bare styre bredden til fx width 100% og max-width 1920px.