Avatar billede Lars N Praktikant
13. december 2019 - 12:08 Der er 6 kommentarer

Transportabel lille router

Hej til alle i panelet.

Jeg rejser meget med fly, der kan man typisk komme på nettet med KUN 1 Device, findes der en router som man kan gå på nettet via, således at “flyet” tror der bare er en Device, har privat og firma iPad samt tlf.

De fleste steder skal man logge ind på en hjemmeside ligende ting , med bookning nr navn osv.
Også på nogle hoteller er der bare adgang for et Device

På forhånd tak

Lars
Avatar billede Peter Forsker
13. december 2019 - 15:29 #1
Hvad netværk er der på fly, er der kun trådløs ?
Jeg faldt lige over denne https://www.recordere.dk/2013/01/asus-praesenterer-verdens-mindste-wifi-router/
jeg har desværre ingen erfaring med den
Avatar billede Peter Forsker
13. december 2019 - 15:31 #2
Jeg fandt den lige på Ebay
https://www.ebay.com/p/141015342
Avatar billede thov Forsker
13. december 2019 - 17:02 #5
Jeg har en WL-330n liggende, som jeg vil betegne som giv-væk.
Hvad jeg ville bruge den til, står hen i det uvisse, men den har flere indstillinger,
f.eks. som Acess Point eller Repeater.
Det er vel som repeater at den kunne være nyttig på flyveture - who knows.
Men gratis er den, og den befinder sig i postnummer 2830.
Avatar billede Lars N Praktikant
15. december 2019 - 11:35 #6
Tak til alle for informationen