Avatar billede Guldsmeden Juniormester
19. december 2019 - 10:30 Der er 3 kommentarer

"Overførselsfejl" af dokumenter i MS Office

Får konstant disse meldinger fra MS Overførselscenter, at der opstod en "overførselsfejl" med et X i en rød cirkel ved næsten alle mine dokumenter. Ved andre dokumenter er der en gul advarselstrekant med et !-tegn i og "Overførsel afventer" - men jeg ser ingen anvisning på hvordan jeg løser problemet?
Avatar billede KHN Guru
19. december 2019 - 10:40 #1
Måske der er noget i nedennævnte link du kan bruge til at løse dit problem.

Microsoft Office Overførselscenter
https://support.office.com/da-dk/article/Microsoft-Office-Overf%C3%B8rselscenter-f08161d9-ab64-4486-af69-7cd30b34df71
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2019 - 15:12 #2
tit er det, fordi overførelsescenteret er sat på pause, ellers er der en korrupt fil som ikke kan opdateres, og den holder så på resten. (står nok i linket som khn har sendt)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. december 2019 - 12:44 #3
Hvilken version af WINDOWS og office bruger du?

I dag er office upload funktion smeltet helt sammen med OneDrive.

Kører du Windows 7 kan du derfor med fordel finde den nyeste OneDrive klient og installere...

....Det kan du for den sags skyld også med Windows 10 :-)

https://onedrive.live.com/about/da-DK/download/

Den nyeste OneDrive plejer at være ret god til selv at løse konflikter.

Kører du en ældre udgave af Office, kan det ske den alligevel insisterer på at bruge den gamle synkroniseringsagent. I så fald, så prøv at kopiere ALLE fejlende filer over i en helt anden mappe. Genstart PC´en, og se om der stadig er fejl. Er der ikke, så kopier filerne tilbage.
Det trick kan du også bruge med ældre udgaver af OneDrive.

Fejler det stadig, findes der lidt andre tricks, hvor man nulstiller OneDrive ved at slå nogle processer ihjel og slette nogle filer - men dem gemmer vi til det bliver nødvendigt.