Avatar billede MajaJensen Praktikant
28. december 2019 - 18:02 Der er 1 kommentar

Mit coverbillede deles ikke på startsiden

Hej, håber i kan hjælpe.
Når jeg laver mit coverbillede om på facebook, deles dette kun på min tidslinje og ikke på mit startside sådan mine venner kan se det.
Jeg har prøvet at kigge alle mine indstillinger igennem på facebook, men kan ikke finde ud af hvad jeg har lavet om siden den gør dette. Mine indstillinger står til Venner eller offentligt. har prøvet at gå den igennem så den står som min venindes indstillinger, men hjalp ikke.

Når man går ind i aktivitetslog vistes mit coverbillede kun under billeder og videoer og ikke under opslag som mine andre cover billeder gjorde.
På selve opslaget der vises på min profil/tidslinje står der at den er offentlig i ventre hjørne men dette kan ikke laves om, den er "låst". De andre coverbilleder jeg har lavet om, har jeg kunne lave om på dette, altså den er ikke låst, men er en knap hvor man kan ændre på om opslaget om den skal være offentlig, venner, venners venner og kun mig.

Håber i kan hjælpe så mit coverbillede deles på normal vis som det gjorde i gammel dage.
Avatar billede Mikael Ekspert
29. december 2019 - 11:50 #1
Facebook acceptere ikke nøgenbilleder. Heller ikke som "profilbillede" ;)

Undskyld og godt nytår ;)