Avatar billede louisek Mester
06. januar 2020 - 21:34 Der er 1 løsning

Frigøre plads på iPad

Kære eksperter,

Min iPad synkroniserer billederne fra min telefon, hvilket gør at pladsen er helt brugt på den så den kører langsom i de få apps jeg bruger på den. Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at mine fotos blev holdt ude fra min iPad - er det muligt?

Jeg har købt ekstra plads på iCloud så alle mine fotos også gemmes her.

Vh Louise
Avatar billede INK Ekspert
06. januar 2020 - 23:00 #1
I indstillinger på din iPad kan du bare slå iCloud fotos fra.
Gå i indstillinger - Fotos - iCloud - iCloud-fotos (slå fra).