Avatar billede philip B Praktikant
07. januar 2020 - 21:12 Der er 3 kommentarer

import af airsoft våben

hej

ville lige høre om der er nogle specielle regler for import af airsoft fra østrig/tyskland

MVH
Philip B
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. januar 2020 - 21:16 #1
VIlle nok spørge min lokale venlige politistation, da reglerne er ret firkantede på det område - så undgår du en masse meninger, "jeg tror" og andre gætterier, der kan bringe dig i fedtefadet.
Avatar billede fendt Juniormester
08. januar 2020 - 12:57 #2
Det kommer ret meget an på hvilken type du agter at indføre. Vil du selv køre det over grænsen bag i bilen, eller havde det sendt med post. Der findes jo sider i hele verdenen der sælger hardball våben, så du ikke skal tænke på noget, andet end at bestille og vente i spænding på dagen det dukker op.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. januar 2020 - 19:30 #3
Som sagt, det er ligegyldigt, hvor meget du er i god tro (eller "ikke vidste...") - så falder hammeren, hvis du ikke holder dig indenfor rammerne!