Avatar billede buls Seniormester
16. januar 2020 - 18:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sms backup

Hej. Håber I kan hjælpe.  Jeg skal bruge et sms backup program til at gemme sms på pc og gendanne dem igen hvis det skal blive nødvendigt. Hilsen buls
Avatar billede Slater Ekspert
16. januar 2020 - 18:41 #1
Har du prøvet at søge på "sms backup" i Google Play? Der er tonsvis.
Avatar billede puren Ekspert
17. januar 2020 - 19:07 #2
jeg har brugt https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zegoggles.smssync&hl=en_US det smidder dine sms´er op i din gamil og du kan der finde dem igen
Avatar billede Slater Ekspert
17. januar 2020 - 19:14 #3
#2: Men hvis du kigger på et par af anmeldelserne, så virker det åbenbart ikke længere. Google har ændret noget.
Avatar billede puren Ekspert
17. januar 2020 - 19:25 #4
det er fordi at android er blevet mere aggressiv med med at kvæle apps så de ikke bruger strøm så du skal self ind i indstilliger at ændre at dem må køre i bagbrunden