Avatar billede egedaler Juniormester
17. januar 2020 - 09:40 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Om Live mail 2011 - genhenter filer - og problemer med at slette

Det hænder at Livemail henter mails fra min yousee konto, som har været hentet én gang. De er så i citationstegn. Somme tider kan jeg bare slette dem alle sammen.
Men når den har været i kludder på den måde, har den problemer med at slette mails og med at åbne, og også at læse åbne mails: "Der er opstået en ukendt fejl"  kommer op. Jeg kan så blot flytte mails en ad gange til "slettet post"??
Avatar billede wjens Guru
17. januar 2020 - 17:10 #1
Jeg kan ikke hjælpe med det konkrete problem du nævner. Men Live Mail 2011 er altså et gammelt program. Der er sket meget siden 2011. Overvej at skifte til et nyere mailprogram.
Avatar billede INK Ekspert
17. januar 2020 - 17:27 #2
Enig med #1. Før eller siden (efter en opdatering) går den i udu. Så installer Thunderbird og overfør gamle mails mens det virker.
Avatar billede egedaler Juniormester
17. januar 2020 - 21:14 #3
Jeg kommer til at tænke på, at jeg faktisk har et "outlook" program, men som jeg har opgivet et par gange - kan ikke helt huske hvorfor, men tror at jeg syntes det var for tungt.
Jeg vil skifte til det og afprøve det et stykke tid igen, og ellers vil jeg prøve med Thunderbird, så tak for begge svar.

Men jeg prøvede at installere Thunderbird på et område jeg ikke har brugt ret meget, bare for at se, men fik den besked med ud for POP3 og SMTP: Ingen kryptering.

Hvordan kan det blive et problem?