Avatar billede KKA Praktikant
18. januar 2020 - 09:26 Der er 2 kommentarer

Forsvinder Info om et billede, når det oplades til Google drive?

Jeg vil gerne lagre mine billeder på Google drive. Jeg er dog ærgerlig over, at data for de enkelte billeder ikke flyttes med, når jeg oplader til skyen. Er det almindelig at man så giver afkald på sine informationer om tid og sted for optagelsen?  Jeg oplader fra IMac via Finder. På forhånd tak for info?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. januar 2020 - 09:40 #1
Indstillinger på Google Drev er vigtige...
https://support.google.com/photos/answer/6220791?hl=da&ref_topic=6156061
du SKAL bruge original kvalitet hvis Google ikke skal pille i billedets data.
Avatar billede INK Ekspert
18. januar 2020 - 10:11 #2
Husk lige der er forskel på Google Drev og Google Fotos!