Avatar billede mjansen Seniormester
21. januar 2020 - 09:11 Der er 3 kommentarer

set client ip

Hej

Jeg vil gerne gemme ip adressen på den client som har lavet update

UPDATE Test_Table SET navn = "test", IP = ??? WHERE ID = 1

Nogen der ved hvordan jeg lige gør det?
Avatar billede mjansen Seniormester
21. januar 2020 - 11:17 #1
Har løst det
Avatar billede ejvindh Ekspert
21. januar 2020 - 11:17 #2
Jeg tror dine chancer for hjælp bliver større, hvis du forklarer lidt mere præcist, hvad opgaven er, og hvad du er i tvivl om.

Er det noget php-kode, du mangler? Hvis ja, hvad har du allerede?
Er det struktureringen af mysql-databasen, du er i tvivl om?
Eller er det den præcise UPDATE-streng, du mangler?
Avatar billede arne_v Ekspert
21. januar 2020 - 14:19 #3
Hvis vi antager:

client-----kode på server-----database

så er det koden på server der skal finde IP addresse på client.