23. januar 2020 - 21:21 Der er 4 kommentarer

betalingsdatoerne for mine abonnementer provokere mig

Jeg har et dansk filmskat abonnement til 49 kroner om måneden. Jeg har også et spotify Premium abonnement som koster 99 om måneden. Spotify abonnementet skal jeg betale d. 3 i hver måned og mit filmskat abonnement skal jeg betale d. 25 i hver måned. Jeg arbejder som omdeler i min fritid og jeg plejer at få løn d. 10 i hver måned og det provokere mig og har også givet mig lidt budget problemer én gang før fordi det dyre abonnement skal betales før løn-indkomst og det lidt billigere skal betales 2 uger efter løn-indkomst. Er der en måde hvor på jeg kan ændre betalingsdatoerne på mine abonnementer eller skal jeg opsige dem midlertidigt og tegne dem op sådan så pengene til abonnementerne bliver trukket samme dag
Avatar billede milter Ekspert
23. januar 2020 - 22:45 #1
Den eneste måde at løse det problem på er ved at gøre som de fleste andre mennesker, som ikke har en ubegrænset mængde kroner til rådighed: Lav et budget og hold dig til det, så du aldrig står og mangler penge til de abonnementer, du ønsker :-)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
24. januar 2020 - 11:09 #2
Enig med #1
Det kan vel ikke være helt vanskeligt at lade 148,- kr. stå på kontoen som en fast udgift.
Er det de eneste og dyreste udgifter du har - Burde du være en lykkelig mand ;-)
Avatar billede Martinfradk Juniormester
27. januar 2020 - 15:27 #3
Hej Pelle
Jeg kan egentlig godt følge din frustration, omend det er en lille hovedpine at gå rundt med sammenlignet med os andre ;-)

Du skal først og fremmest have styr og orden i din privatøkonomi. Du vil gøre dig selv en kæmpe tjeneste at oprette en budgetkonto. Har du ikke sådan en? Så bør du helt sikkert få det med det samme. Det koster dig nul kroner, og så er det væsentligt nemmere at holde styr på indtægter og udgifter.

Start med at få lavet en oversigt over alle dine udgifter. Disse lægger du sammen, og så får du lavet en fast overførsel til din budgetkonto tilsvarende dine udgifter. Det kan godt være lidt af et større arbejde, hvis du har mange forskellige betalinger hver måned, men det kan også hjælpe dig med at undgå at stifte gæld. Og lige præcis gæld har jeg tidligere skrevet et blogindlæg om - det kan du læse her: https://kreditnu.dk/gaeld-saadan-kommer-du-din-gaeld-til-livs/, hvis det skulle være interessant.
24. februar 2020 - 16:00 #4
Leder med lys og lygte efter en gammel ven i Polen Kerteminde kommune har givet mig adresse og hans nye navn da han har taget navn forandring .miko Niels pelecki stilling kosmetolog ,ADD ul.powstancow slaskich 11 pl-66-400 gorzów wielkopolski