Avatar billede Eva Juniormester
24. januar 2020 - 11:06 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hvad tænker I om denne?

Uden at have så meget forstand på computere, så har jeg kig på denne. Jeg skal bruge den til helt almindelig brug (surfing, netbank og billedeopbevaring). Altså ingen spil eller andet tungt. Prisen passer til mit budget, som ligger på ca 4-5000 kr. Er det et godt køb? Er kvaliteten ok på denne PC? Tak på forhånd for jeres indput!! :D
https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/stationar-pc/50772/acer-aspire-xc-886-stationar-computer
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
24. januar 2020 - 11:39 #1
Acer er fin kvalitet. Det er en meget kraftig processor, så den burde kunne klare sig klang tid fremover.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
24. januar 2020 - 11:54 #2
Enig med #1!

Den har 512 GB SSD, så det er fint.
Du kan altid putte en ekstra harddisk i til dine billeder, hvis du har mange.
Avatar billede Eva Juniormester
24. januar 2020 - 14:43 #3
Tak for jeres kommentarer! Da bliver det vist den!! :)