Avatar billede Alfred Juniormester
25. januar 2020 - 16:45 Der er 6 kommentarer

Er denne pc god

Hej, vil lige høre om nogen ved om denne pc jeg har samplet på https://pcpartpicker.com/list/ er god til at spille på osv.
Hvis den ikke ser god ud så må i gerne komme med nogen forslag, til hvad jeg ellers kan bruge mvh

Forlslag skal helst være under 6000 kr.

(Det ser ud til at links ikke virker på dette site i kan kopier det og paste den ind i søgebrowseren for at få den frem)
Avatar billede Slater Ekspert
25. januar 2020 - 17:08 #1
Links virker fint her, men dit link er kun til forsiden, ikke til din konfiguration.
Avatar billede Alfred Juniormester
25. januar 2020 - 17:31 #2
Ups. Jeg kan lige skrive specs fra den her:
Cpu: Amd ryzen 5 2600
Køler: be quiet pure rock slim
Bundkort: asrock b450m-f
Ram: corsair vengeance lpx 16 gb
Lagring: 2tb seagate hdd
Grafik kort: rx 580 8 gb
Kabinet: Phanteks eclipse p350
Strøm: thermaltake smart rgb 500w
Det hele koster cirka 5500 kr
Avatar billede nopsen Ekspert
25. januar 2020 - 18:15 #3
du skal lige huske at melde tilbage på den hjælp du har fået i dine tidligere spørgsmål.

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/235775?last=1018281
Avatar billede Alfred Juniormester
25. januar 2020 - 19:24 #4
Nopsen, det er Fra et år siden...
Avatar billede mort1 Ekspert
25. januar 2020 - 20:18 #5
#4 - Det er jo sådan set lige meget om det er et år siden, eller 14 dage, giv en tilbagemelding, eller luk tråden, også gerne med en tilbagemelding, det er en efter min mening en forudsætning for at vi andre gider hjælpe.
Spørgsmål som ikke er besvaret (løst) inden for et år, bør nok, under alle omstændigheder lukkes og omformuleres, hvis de skal have en chance.
Avatar billede Alfred Juniormester
25. januar 2020 - 21:00 #6
Vidste ikke hvordan man “lukker” en post! Sorry men er lidt dårlig til at navigere i dette site