Avatar billede ZeBa Ekspert
31. januar 2020 - 02:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Firefox: Kan ikke se Google maps

Når jeg komme ind på Google maps, ser det meget godt ud, men så snart jeg nærmer mig feltet, hvor man skriver en adresse, bliver den del af skærmen, hvor kortet vises, sort,
Fungerer fint i Chrome.
Avatar billede nopsen Ekspert
31. januar 2020 - 05:46 #1
fint, men hvordan fungerede afslutningen på denne?

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1031754
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2020 - 14:45 #2
ok hos mig - tjek lige, når google maps vises, at du er logget ind (fx dit ansigt i top højre). Jeg har lige haft et tilfælde i den nye edge, hvor jeg ikke kunne se en ejendomsmæglers boliger (men fint fra alle andre firmaer) - det gik i sort fordi jeg ikke havde accepteret cookies, og den popup-accept blev blokeret af min AdGuard beskyttelse.
Avatar billede ZeBa Ekspert
31. januar 2020 - 15:24 #3
Jeg kan ikke logge ind. Har prøvet 10 gange, og hver gang får jeg besked på at skrive en 6-digit code, som er sendt til min mail, men jeg har ikke modtaget nogen.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2020 - 18:00 #4
så har google maps en af dine gamle mail-konti - tjek lige - der plejer at være andre muligheder, fx sms
Avatar billede ZeBa Ekspert
31. januar 2020 - 23:21 #5
sms?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. februar 2020 - 09:08 #6
min google har flere muligheder for at bekræfte login - bla verifikation over telefon.
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. februar 2020 - 08:37 #7
Hvordan gør man det`?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2020 - 10:19 #8
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2020 - 18:29 #9
Det kommer an på hvilket browser man benytter og hvilken synkroniserings-konto der blev benyttet. Er det fra din FF synkroniserings-konto eller er det gennem din egen Google konto man prøver at logge ind til?

Er det ryget ind i din Spam-mappe?

🤣😂

Jeg hopper af her, venligst hav en god dag.
Avatar billede ZeBa Ekspert
08. februar 2020 - 18:57 #10
#9: Firefox. Hvad er en synkroniserings-konto?