31. januar 2020 - 21:20 Der er 2 kommentarer

Min fætter vil gerne tjene lidt ekstra

Jeg har en fætter på 15 år som gerne vil tjene penge online og han har ikke tid til et fritidsjob men han har ikke rigtig kunne finde noget han var gammel nok til. Hvis der er nogen der kender en webside hvor man kan tjene penge nemt og hurtigt uden man behøver at være 18 så gi en besked det vil både min fætter og mig være glade for
Avatar billede claes57 Ekspert
01. februar 2020 - 11:08 #1
som et job, man kan gå til/fra og arbejde når der er tid, så opret en blog. Det skal selvfølgeligt være interessant for mange, velskrevet, og med billeder/video. Så snart der er 100.000 læsere, så er der mulighed for reklamepenge.
Ellers, så har job det med at være aftaler om fast arbejdsmængde på faste tider...
01. februar 2020 - 19:44 #2
Hej Pelle
Der findes ikke nogen nem og hurtig måde, hvorpå man kan tjene en fornuftig sum penge. Jeg startede selv med affiliate marketing som 15-årige, hvilket er en god måde at tjene penge som passiv indkomst. På den måde kan man arbejde når det passer sig, og sin indtægt afspejler den indsats man har lagt i sine affiliate-projekter. I dag kombinerer jeg mine affiliate-projekter med mit webureau https://www.dbnweb.dk/.

Meeen... noget som affiliate marketing, og blogging som claes57 er inde på, er meget langsigtet. Det er lysten der skal drive værket, og hvad indtjening angår, så lægger man rigtig meget arbejde i det i starten, uden man tjener alverden. Derfor er det noget som mange opgiver, eftersom pengene ikke strømmer ind fra dag 1.

Så mit råd er at være kreativ. Hvad er din interesse, og hvordan kan man tjene penge på det?