Avatar billede viborg2000 Mester
05. februar 2020 - 11:52 Der er 7 kommentarer

billeder fra telefonen

Hej...
Jeg har en samsung telefon, på telefonen under mit galleri har jeg ca.... 3000 billeder......

hvis jeg tilslutter telefonen til computeren og går ind under DCIM > Camera, finder jeg kun10 15 billeder,

Er der nogen der ved hvordan jeg kan få alle billederne og se på computeren, jeg vil gerne soterere lidt i dem og flytte dem til andre destinationer
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. februar 2020 - 12:14 #1
Sandsynligvis har du fået slette de øvrige billeder fra telefonen, efter de er overført til google photo.

Prøv at gå på https://photos.google.com og se om du kan se alle her...
Avatar billede viborg2000 Mester
05. februar 2020 - 13:05 #2
Nej,,,, Jeg kan se alle billederne under den app der hedder galleri på telefonen,
Avatar billede kurt54 Ekspert
05. februar 2020 - 13:10 #3
Ha du et microSD kort i telefonen -kan der findes et DCIM bibliotek både på det og på telefonens memory.
Avatar billede viborg2000 Mester
05. februar 2020 - 13:20 #4
Ingen SD kort i telefonen
Avatar billede Slater Ekspert
05. februar 2020 - 14:14 #5
Galleri-app'en viser netop også billeder fra Google Photos, så jeg gætter stadig på at ole_madsen har ret.
Avatar billede Jan Novice
05. februar 2020 - 15:02 #6
Viborg2000 - Prøv følgende:

Find og åben "Mine Filer" på din Samsung smartphone

1.Tjek om du har et SSD kort
2. Hvis du ikke har, så tjek i "internal storage - DCIM"  om der ligger billeder
3. Tjek billeder i Samsung Cloud ( i dag bruger Samsung One Drive fra Microsoft som lagring af filer ) hvis du har aktiveret

kontakt imakeiphones.dk de er rigtig dygtige og vil gerne hjælpe
Avatar billede JackJazz Seniormester
07. februar 2020 - 14:52 #7
Billeder fra FaceBook, MSN, Viber og andet fremgår også i galleriet, så tjek, om ikke de manglende billeder ligger i et bibliotek til et andet program.

/JackJazz